Havsänglar/Jones & Giftet

Långt och längre

Vintervila (demo)

klocka
´

tre låtar då Kent kallade sig Havsänglar, och Jones & Giftet. alltså 1990-93.
hihi, Jockes röst är fin. tycker att vintervila-demon är bättre än VV som kom ut, b-sida till Dom andra.

Ingenting (demo)

Team Building


skillnad på rösten, musiken eller?
även om jag älskar det nya, inte så nya längre, soundet så älskar jag nog H/J&G, HH-D&JD lite mer.
det är nånting med Samis gitarrspel som jag bara älskar.
avslutar med bästa låten dom gjort, sjufyrasju.
det ska självklart vara den svenska albumversionen. 7:47 minuter lång. underbart.


Kommentarer
Postat av: järnspöken

jag gillar inte En plats i solen lika mycket som alla andra skivor, mår dåligt över detta D:

sv1; jag skulle varit för galen för att göra någonting haha. skulle nog skrikit, gråtit och kanske svimmat om jag träffade kent. Dom skulle nog tyckt jag var ett freak och bara; jaha du tjejen, psyket nästa? jag har tyvärr aldrig varit på en singnering, DDD: har du?

sv3; det var så himla vackert. var du på den konserten då han berättade det? :O



hoppas jag fick med alla svar nu haha :)

2011-03-15 @ 19:48:43
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0