finis.

grattis finaste jocke berg, 41 år idag ♥

Kommentarer
Postat av: järnspöken

vackra gud <3 hans namnsdag idag också (L)

sv; jo, det gör den, men den kommer nog aldrig bli min favorit typ. Varje gång du möter min blick, Gamla Ullevi och Ismael är dock några av mina fleeeera favoritlåtar föralltid eller vad man ska säga av Kent :)

sv2; haha samma här :D vet inte om jag vågar träffa kent pga att jag skulle skämma ut mig så. Jag såg Sami på fb (sökte på alla på fb) och såg Markus & Martin och mailade typ "är det du Sami/Markus/Martin? Då dör jag lite <3

Sen svarade Sami och bara; japp det är jag, inget och dö för det lilla.

Och herregud, jag skrev typ värsta novellen, och han har inte svarat :( han tycker nog jag är ett freak för jag flippade verkligen ur. kan fortfarande inte fatta det. dessutom skulle jag maila förlåt för mitt freakade mail, fast det mailet blev nästan värre, fast bara nästan, HHAHA XD

sv3; oj, varför inte? :o stackars dig, du måste på en Kentkonsert, det går inte att beskriva hur overkligt och magiskt det är.

Jag var i Göteborg, Lisebergshallen.



Btw söta bilder på dig i inlägget under :)

2011-03-16 @ 18:50:30
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

<3

2011-03-17 @ 16:39:02
URL: http://annaochkent.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0