du & jag håller andan och håller händer i språnget, det är inte så långt hem.


Kommentarer
Postat av: järnspöken

en vind blåser skräp längst korridoren en sista gång.

sv1; jo då du är söt och bilderna var söta och fina :)

sv2; jo, EPIS är lite svag hos mig också. det är väldigt synd :(

sv3; haha ja jag blev helt galen och flippade verkligen ur, skäms över meddelandet DD: han svarade inte på det så han tycker nog jag var ett freak också, men alltså, jag har mailat med Sami det går verkligen INTE att fatta. jag kommer ALDRIG förstå det. och jga har varit i E-tuna, vilket jag heller aldrig komma fatta, haha :D

sv4; mmmm Sami är fin. Han och Jocke delar första platsen. Och nästa turné vill jag gå på minst 3 konserter och jag vill köa innan länge så jag kan få stå längst fram jag vill gå med någon kompis som jag kan tvinga med som inte gillar Kent haha och efteråt ska jag stanna kvar tills dom MÅSTE komma ut och då kommer jag svimma, HEHE :D

men förstår att du tappade feelingen för konserter om du mådde illa. Men Kent MÅSTE du gå på kära Sofie :)



747 <3

2011-03-17 @ 20:06:38
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: järnspöken

sv1; jo han är nog van men jag skäms ändå jättemycket när jag tänker på det ehehe xD

åh jag var där förra året på min födelsedag. Första gången. Blir nog inte fler kanske tog 4 timmar med bil. Men åh så fint det var. Var bor du då? Strängnäs? Eller det kanske ligger mer än 40 min bort från E-tuna :P

sv2; det måste du verkligen då! :D och såklart kommer dom till Sthlm, men förra året (eller förr förra) var dom ju i E-tuna!!!! Då borde du gått!!!!!!!

2011-03-17 @ 20:45:15
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: Beskyddaren

Fint!

2011-03-18 @ 16:18:29
URL: http://kentarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0