onsdag.

ah, grekland har verkligen satt sina spar hos mig. forst tycker jag bara att det var smutsigt och litet, men efter nara dagar har och i rhodos stad sa ar det hur mysigt som helst! vill helt klart tillbaka till on, kanske inte just ialyssos, for att det ar sa litet men kanske staden, eller nan annan fin stad. ihi.
idag har vi legat vid poolen hela dagen, sa nu ar jag brand som ett nyrakat lamm. men det h8inner nog lagga sig tills fredag igen. imorogn aker vi ju somsagt (tror jag sagt det?) till Lindos, och sen pa fredag?lordag funderar vi pa att hyra en moppe, som alla aker har, och aka upp i bergen eller sa. kan bli kul!
nu har jag inte manga minuter kvar har vid datan, sa ha det bra. hor5de att det ar fulvader i sverige. inte mig emot.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0