men mot gummi glas och metall betyder våran kärlek inget alls.

Hur kommer det sig att du började lyssna på Kent?
blev så rädd av dom som försvann-videon, och sen dess har det varit mer eller mindre kent.

Hur länge har du gillat dem?

egentligen sen V&A, lite grann tillochfrån. men sen sommaren -09, nånting, har jag inte kunnat dra mig ifrån.

Vilken är din favoritlåt med Kent?
747,
sen palace & main, M, generation ex, VN2, vals för satan, medmera medmera. omöjligt att välja. förlåt.

Finns det någon låt du inte gillar?

alla är helt underbara i textväg. gillar dock inte innan allting tar slut, och LSD, någon?

Hur många skivor har du av dem?
boxen, du & jag döden, en plats i solen. 

Har du något mer än skivor och posters som har med bandet att göra?
njae, mest tidningsutklipp. 747 på min vägg. en tavla också. dock inte inamad, fult.

Har du en konsertbiljett till bandets nästa konsert?
jag kommer ha så fort dom släpps. åhåå, abstinens.

Har någon i din omgivning sagt till dig att sluta prata om bandet?
ungefär alltid. bara mina kära föräldrar som står ut. pappa tycker om kent lika mycket som jag. (okej, kanske inte. men han vill gärna tro det.)

På skala 1-10, hur mycket tycker du om bandet?
det finns inga ord för det, på det här jävla språket. ännu mindre, siffror. det bara är så.

snodde den lite HÄRIFRÅN. hihi.

Kommentarer
Postat av: rebecca

INNAN ALLTING TAR SLUT ÄR UNDERBAR

2011-07-13 @ 20:35:50
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0