lindos

en bild på akropolis och lindos från havet, det var jättevarmt hela dagen. det är varmare där än övriga rhodos, så det sluta med att jag gick runt i bikini, haha. det var en fin liten by, men fyfan för att vara där längre än en dag. det var jättetrångt och varmt, dessutom var det folk överallt. men vi gick iallafall upp till det stora fortet (tror jag det är, med tanke på att palace athena ligger där, krigsgudinnan liksom. kan min mytologi! nästan) och där gick jag med mina gladiatorskor och kände mig som en gladiator. okej kanske inte. men kul var det! bilder får komma när jag är hemma, såklart. åker ju om tre dagar så nu ska vi bara njuta av solen och havet. badade från båten idag påväg hem från lindos, fan vad varmt det var. ångest att jag inte bada längre, menmen. nu ska vi äta och sen gå i centrum, trevligt. /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0