inkommet.

en sak av det bästa med att ha en (nu vill jag inte säga storasyster, för det är hon inte.) styvsyster (detta lät bättre, japp. komplicerat shit) är kläderna jag får ärva. det händer lite sådär ibland att det ligger en klädhög jag inte känner igen i min gaberob, hur kul är inte det liksom? sen har hon grym klädstil också, gör inte saken värre precis. 

senaste lilla högen, jag tackar och tar emot!


nått annat som är nytt i min gaberob är mina 10cm klackar, från H&M. så sjukt snygga, jag är lite sådär stolt över dom. nya favoriterna, köpta i götet!

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-07-12 @ 15:02:53
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Julia Romo

SV: Tack :D

2011-07-12 @ 15:05:25
URL: http://juliaromo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0