hör du ljudet av juli där utanför, sist vi sågs var det vinter och en meter snö.

filmen inatt vara faktiskt en riktig besvikelse. inte alls så bra som jag hoppades.
men jag är glad att den slutade bra iallafall, slutet var bäst på hela filmen!
dessutom var finis mycket snygg, så jag är nöjd!


idag har jag varit utanför nyköping, i farfars husvagn. det är faktiskt kul,
har spenderat nästan varje sommar där när jag var liten.
så varje gång jag kommer tillbaka dit blir jag som ett barn igen, haha. vi har också åkt båt, med hund.
det gick...sådär. men det var kul det med. hihi. 


snart ska jag nog äta, och sen ska jag möta klara. så får vi se vad vi hittar på.
det är ju fotboll ikväll, så har jag tur så kollar vi på det. okej, jag måste se.
nästan. det är ju fortfarande damfotboll liksom. 

på tal om fotboll vill jag också till söderstadion idag, kolla på bajen som spelar mot Mallorca at the moment,
hur fränt är inte det liksom?! antar att jag får vänta på nästa superettan-match istället. tagga två veckor.....
och sen hitta en frivillig att gå med. kul att gå själv. nae.
/s

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

HOLY SHIT vad lång charlie är nu!!!!!!!!!!

2011-07-14 @ 19:59:14
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0