harry potter and the deathly hallows part II.

läste att det är galapremiär för harry potter idag. är jag avundsjuk eller????? fast på ett sätt är jag så glad att jag håller på det lite. (ska gå på världspremiären imorgon/onsdag) åh, ledsen blir när allt tar slut. vi har ju verkligen växt upp med HP-filmerna. dessutom är dom ju så gryyyymt bra! dessa filmer är nog fan den bästa film-serien jag sätt, efter transformers-trilogin. star wars är tredje plats. okej, då vet ni. sci-fi/fantasy-nörd här eller? ehe. 
men det svåraste av allt, att inte veta när jag får se mannen igen. och aldrig mer som ron, som jag tycker så mycket om.
åh, vilket depp-inlägg. haha. får kompensera med lite bilder från stockholm idag, senare! 

han är finis han. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0