GREKLAND

jag sitter nu i grekland da, finns sjalvklart inga snevska bokstaver, helt underbart.
vi har iaf haft sol hela dagen, och jag har brant mig som faaaan. en det ar det vart. B, nar jag kommer hem ar jag brunar an dig!!!!!!!
imorgon ska vi in till rhodos stad, och sen pa torsdag blir det lindos med bat. ska bli grymt!
och har i rhodos verkar dom ha sverigefeber, allt star typ pa svenska och dom visar svenska fotbollsmachet och allt. tur for mig fick jag se helsingborg mot djurgarden. bra macth
nu ska jag forsoka ta mig in pa mitt facebook konto, verkar som om det inte funkar. kul eller vad?
hoppas ni har det regningt hemma, saknar dig mamma! ♥
/s

Kommentarer
Postat av: Mamma!!

Saknar dig med gumman!! Har en överraskning när du kommer hem!! Kram!

2011-07-05 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0