fredag ?

tjena dudes!
vad gör ni? jag sitter och väntar på mina vänner, dom är ute och rider. så jag passar på att dunka kent och vråla med i hopp om att det inte låter allt för falskt. det får jag inte annars.
som ni alla säkert vet har det åskat och blixtrat som fan inatt. och regnat. såklart har jag inte märkt nått alls, utan sovit som en gris iallafall. dock vaknade jag vid tio (K information?!), och klockan två var vi uppe ur sängarna. två! fatta, helt sick. 
imorgon kommer jag hem igen, då jävlar måste jag vända tillbaka dygnet för på måndag börjar jag jobba klockan sju!
/s

jag vet inte vad det är för dag idag. men jag vet att denna togs för nåra dagar sen, när vi var ute med båten mitt i natten, hihi. kul var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0