det luftkoditionerade ljudet av fart.

usch, flyget hem idag var inte alls kul. vi fick vänta och vänta i långa köer och väl på flyget var det en som blev svårt sjuk. personalen sa att det var allvarligt. det är inte kul när det är tre timmars flygning på fleratusenmeters höjd.
något som dock var kul, läskigt och otroligt maffigt på något sätt var låten om flygplanskrashen som strömmade in i mina öron under resans gång. sju-fyra-sju. jag vet inte varför men det var otroligt fint. mindre fint var det när lampan för bältet började lysa och hela planet började skaka. så där satt jag, stel och fastspänd. tänk vad en låt kan göra allt så mycket mer spännande och skrämmande. finaste låten som gjorts i musikens historia. tänkte bara att ni ville veta. och att ni inte som inte hört den förhoppningsvis fattar vad ni gått miste om. för så bra är den. helt otrolig.
nu ska jag sova, i min fina, stora, mjuka säng.
/s

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jag tycker mycket om den både på svenska och engelska :)

2011-07-10 @ 22:30:33
URL: http://malintuveson.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha! stel & fastspänd! lyssnade också på den låten när jag åkte ett 747FLYGPLAN! somnade dock sedan och var så jäkla trött så fick inte samma känsla som dig. men det var fint. tror jag åkte ett 747 iaf, det stod 747 - 400 på det. Men vad läskigt med den som var sjuk, hur gick det för den personen sedan?

2011-07-11 @ 09:52:42
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0