dark of the moon.

ibland önskar jag att jag bodde i stockholm. speciellt på sommaren måste det vara en av sveriges finaste städer.
jag hoppas jag hittar en bra skola att gå på i stockholm, efter gymnasiet. att bo där är något jag måste göra innan jag dör.
bara testa lite. sen att det är nära hem är också fint. bara två år kvar.
jag vill även till usa och bo ett tag, och austrailen. det är mina två länder jag måste besöka. det verkar helt otroligt.
dock är det ju lite längre dit, tyvärr.
idag fick jag nöja mig med att möblera om lite i mitt rum, känns onödigt eftersom jag flyttar om två månader.
(fatta två månader! jag gråter inombords, fyhelvete vad jag vill bo kvar här. lite dubbelmoral kan man tycka,
men jag vill inte ha ett babyrosa rum. två månader bara.)

jag vill också ha en kamera. och ett jobb.

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin bild!

2011-07-31 @ 22:19:44
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0