en vecka i bilder.

lite bilder från min mobil. jag har äntligen kommit på hur man får över bilder från that bloody iphone.
applegrejer och jag går inte så ihop till en början. men nu jävlar och i'm like; bitch, please. min dator är så trög.
.
vi kan börja med första bilden ever som togs med denna mobil. moi och lydia!
.
sötaste hunden to walk the earth.
.
nagellacksmålning.
.
julpyntningen påbörjades. redan här hade i planer på att krossa de andra ekonomiklasserna. såklart.
.
jag tog med en gran.
.
igår när jag gick upp var det ganska fint ute. 
.
lillebror är avunsjuk på min iphone. well MOHAHA.
.
imorse snöade det sådär inihelvetesjävlamycket.
.
sista touchen för julpyntet!
.
medan vi väntade på att få resultat i tävlingen var det andra tävlingar. detta är alltså idag. sjukt kul att kolla på.
.
sen fick vi veta hur det gick i den stora tävlingen. och vilken klass vann då? MIN KLASS!!!!!!! vi hade det ultimata klassrummet med det extra; julgodis! haha, det tackar vi Julia för. nu kan vi sova gott om natten. det bästa är og iallafall att vi har ett år på oss att glänsa över ek2b. YEAHHH BUDDIE.
ni är bäst, klassen! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad fin du var på första bilden och du passar i rött läppstift!

sv; Jag blir så glad av din fina kommentar, att du bryr dig om mig, men tyvärr är jag fånge i mörkret och har alltid varit. sedan blir jag ledsen över att du också tryckt ner dig så här och glad att du inte gör det längre (som jag förstod det i alla fall, men åh det hoppas jag att du inte gör för du är så fin och snäll och rolig och omtänksam!)

Du förtjänar verkligen en jättevacker jul och jag hoppas att snön faller extra för dig och bildar fina snötäcken vid ditt fönster. Kram fina Sofie!

2011-12-21 @ 20:13:31
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0