up all night

Vem var den senaste du pussade? mammaaaa.
Vad har du för skostorlek? 38
Trivs du med det? jorrå, inte så mycket att bråka om.
Hur många telefonnummer har du inlagt i din mobil? SJU!
Gillar du nån nu? mi friends.
Vad gjorde du inatt? sov. drömde lite konstigt. vaknade.
Och i förrgår natt? sov. ganska lite dock.
Vad gör du innan du ska sova? missbrukar det vi kallar iphone.
Kan du prata med din mamma om allt? jo, kan jag väl tycker jag.
Hade du berättat för dina föräldrar om du var gay? haha om inte hade dom väl märkt det.
Har du varit gravid? nopeee.
Hade du blivit glad om någon hade friat till dig? haha nej!
Choklad eller glass? put it together.
Topless eller T-shirt? t-tröjan.
Converse eller sneakers? jag har aldrig riktigt förstått vad sneakers är och jag äger inga converse. (WOW typ)

Tio fakta:
Hemstad/ort: KEY-TOWN
Hårfärg: missfärgad brunett. loving it.
Längd: 168,5 
Frisyr: det ba hänger!
Ögonfärg: gråblå, isblå whatever you like babe.
Skostorlek: tveksamt, men chansar på 38 fan.
Humör: lite för pigg.
Civilstatus: im forever aloneeee!
Vänster eller högerhänt: måste säga höger även då jag är en är pretty good vänsterhändtare också.

tio saker om ditt liv:
Har du nånsin varit kär? nope.
Tror du på kärlek? i guess.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? mja, nä.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? oh, alla celebcrushes.... inte bra för mig.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? dont think so.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nejdå.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? again, celebs.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? återkommer när det blir relevant.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? han var inte så hemlig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? eum nej.

Tio saker:
Kärlek eller pengar? kärlek.
Vin eller öl? båda smakar förjävla äckligt faktiskt. (hejmamma.)
Dag eller natt? night. 
One night stand eller förhållande? förhållande. 
Tv eller internet? interneeeeeeeeeet.
Pepsi eller cola? coca cola. annars pepsi.
Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på, dock oftast hemmakvällar. såna gillar jag.
Telefonkontakt eller face to face? face to face.
Bilddagboken eller myspace? bloggar, facebook, twitter. you name it.

Tio "Har du nånsin":
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? jag är för grym för att bli upptäckt.
Har du nånsin velat ta livet av dig? aldrig seriöst.
Har du hoppat bungy jump? önskar jag vågade. fast nä.
Har du nånsin varit med i en olycka? alla har vi väl ramlat på cykeln några mmiljoner gånger. 
Har du nånsin ätit en hel tårta? SJÄLVKLART, vad tror ni om mig liksom????
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? men liksom, skulle jag lägga något sånt på minnet? i think.
Har du nånsin gått på bio ensam? hah nä. fult ju.
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? detta kändissnack återkommer hela tiden....
Har du nånsin tyckt att världen suger? ohja. jag bor i sverige hallå.

T i o K ä n s l o r:
Saknar du någon just nu? jaaaaa!
Är du glad? mitt liv är ganska bra just nu så, ah.
Är du fundersam? always am.
Är du uttråkad? lite kanske.
Är du tysk? nääää
Är du italienare? nixieee. 
Är du fransk? inte det heller. HELT SVENNE.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? ibland kan man tro det. men nej.
Gillar du någon just nu? zayn malik, louis tomlinson, niall horan, liam payne, harry styles. yeaaahh man.

Om dig:
Namn? sofie sooofy soffan sofi soph. thats my name.
Vart bor du? katrinefuckingholm.
Hur många barn vill du ha? two boys.
Vill du gifta dig? kanske. känns inte så viktigt.
Rullar du spaghettin eller skär du den? jag äter inte spagetti direkt.
Har du ätit sushi? nejnej.
Favoritglass? typ all.
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? zerooo.


Fyra grejor:
Är du utseendefixerad? visst bryr man sig.
Har du ett husdjur? un perro.
Sover du helst själv eller med någon? själv i sängen med någon mer i rummet.
Tror du på gud? närrå.


Skulle:
Skulle du vilja vara längre? klackskon is your friend.
Skulle du vilja dricka dig full nu? klarar mig!

Kan:
Kan du laga mat? grym påt.
Kan du plugga? HAHA nej.
Kan du åka skateboard? kan stå på den.
Kan dina föräldrar lita på dig? ah.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? kanske när jag sover.
Kan du va på en fest utan att dricka? eh ja.
Kan dina vänner lita på dig? hihi ja!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? yesss.

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? vem har inte?
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jaaa.
Har du syskon? tre år yngre bror.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite kanske.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nä, längre sen.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? inte exakt fyra år tror jag inte. jag vet väl inte?
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nä.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? forever alone här va!
Har du ljugit på någon fråga än då? nejnej.

Vem:
Vem är den bästa artisten/gruppen? kentkentkentkent. och lite one direction. fast nä, kent.
Vem pratade du senast i telefon med? mum.
Vem är snällast i världen? amanda tror jag. 
Vem saknar du? lite folk.
Vem sov du senast med? blueyee.
Vem vet allt om dig? ingen vet exakt allt. 
Vem hatar du mest? -
Vem kramade du senast? charlieeeeee.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh söt du är!

sv; Åh, blir helt varm av din kommentar men jag kan inte hålla med dig. Det du skriver är inte sant, även fast jag önskar att det var det. Puss

2011-12-20 @ 18:49:33
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0