torsdagens tanke.

det känns som om jag är lite off med bloggen. som alltid. jag kan inte säga att jag har så mycket att skriva om dock.
antingen har jag för mycket att göra, eller så har jag för lite att göra. (vilket inte gör ett bra inlägg.)
det här med att jag tar en bild i månaden är inte heller så party direkt. kul med en blogg utan bilder, eller?
att skriva om vad jag gör på dagarna är också uteslutet, det är lite normalt. och som ni alla säkert märkt så är jag just inte normal.
det här är tillfället då jag undrar varför jag ens har en blogg. euhm.
jag kanske har en secret masterplan att bli känd på min blogg.
japp, därför bloggar jag.
yeeah buddieeee, that's why.
.
hur knäppt känns det inte att se mig som blondin nu då? erkänn? aj äm lovin it in brovn häir.


Kommentarer
Postat av: emma

Känns väl helt okej :)

2011-12-04 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0