the A TEAM

åh vad jag tycker om min klass. vi är i den där perioden då vi har knappa lektioner och bara hänger runt. pyntar klassrummet med julsaker och längtar efter lovet. idag var inget undantag.
efter att vi slutat var det hardcore pyntning som gällde. vilka planer vi har alltså, det kommer bli grymt. allt är planerat i minsta detalj så vi inte behöver ta saker, från typ... matsalen eller så, vi inte får eller copypastea av andra klasser. (hahaha, vad taskig jag är. (sant dock.........))
synd bara att jag inte hann förbi körskolan. det var några år sen jag var där. fyfan, kommer aldrig kunna ta mitt körkort i tid alltså.
.
är inte detta början på det snyggaste ni sett?? trodde väl det.

Kommentarer
Postat av: you know who

ofta man har en blogg som man inte bloggar på. dags snart elr

2011-12-17 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0