tgif?

just nu håller jag på att lägga över alla tusen bilder från min gamla mobil till datorn. jag är på 122, kul.... men eftersom jag är lonley idag och inte har något bättre för mig alls så kanske jag lägger upp några här. vi snackar bilder från när jag gick i ettan och från senaste sommarlovet. loving it.
annars funderar jag på att dra en såndär konstig punktlista där jag avslöjar konstiga saker om mig. det brukar uppskattas. om det är bra eller inte kan vidaredisskuteras.
.
tagen för ett år sen ganska exakt. fan så skönt det är utan snö än.

Kommentarer
Postat av: Fraj

Vad skönt att höra att det inte bara är jag som njuter av en änsålänge snöfri vinter ;)

2011-12-03 @ 01:33:27
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0