random day.

jag har nog varit med om den konstigaste dagen på hela året idag. helt enkelt bara knäpp och random.
tänker göra ett undantag och berätta om min dag, faktiskt.
.
- så jag började min dag med att nästan slå sönder min brödrost då den vägrade fungera. duktig och teknisk (eller?) som jag dock är fick jag igång helvetet.
- efter att jag varit cykellös i nästan en vecka har jag nu fått min cykel lagad tänkte jag att jag skulle cykla till skolan idag. när jag väl skulle åka hittar jag inte nycklarna. detta resulterar i
1) mitt rum som ser ut som.... ja, vanligt. men skillnaden är att jag har ingen aaaaning om vart något håller hus.
2) jag fick gå i klackar till skolan. (tack emma som lyckades cykla ifatt mig och skjutsade mig sista biten haha ♥)
3) då jag inte har något vettigt att framföra här så sätter vi tredje punkten som RANDOM.
- mitt i skolans gång kommer jag på att mina nycklar ligger i min tröja hemma hos min mamma (say what, jag vet) så jag ringer upp min kära bror så han får hämta upp dom och swinga by linden. sagt och gjort mina nycklar fann sin rätta plats igen.
- jag fick alla rätt förutom tre på mitt spanska prov (WHATWHATWHAT) och det är så random, för det har då aldrig hänt förut!
- sedan var bussen hem sen och jabidahaba. nu är min farfar påväg hit lite random. och varför är det random för då? jo, för han bor i nyköping. ah. men är man pensioner (pensionär?) och vill hälsa på sin släkt mitt i veckan går väl det också antar jag. pappa håller på att göra pangkaka så det kan väl inte bli så dåligt iallafall.
.
ja men just! jag hölt på att glömma the moment of badass a la sofie och emma. ja, vi gick helt enkelt ner för att köpa lussebullar och får syn på godiset. mer än så ska jag nog inte skriva ut. mohahaha ha.
(men ja, godiset var gratis och vi betalade för lussebullarna.)
.
random dag=nervös chey. kort och fattat (hahaha) jag behöver nytt motiv på mina naglar. just nu ser det ut som jag hatar UK eller liknande. och det gör jag ju inte. så tell me vad jag ska måla, för jag behöver verkligen verkligen insperation. ni har till imorgon på er.

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha yeeeeeeah <3

2011-12-06 @ 18:13:51
Postat av: rebecca

något med kent? :) och randomdagar <3

2011-12-06 @ 19:08:03
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

bara bra här, själv? :D

2011-12-06 @ 23:22:51
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0