för ett år sedan

en dag var detta i tidningen. vill man, kan det feltolkas mycket kul. en annan dag hade vi idrott i sp1a. random sådär.
.
pangkakstävling och harry p-premiär. minns att jag knappt kunde röra mig efteråt, så bra var den. hp-filmen, alltså.
.
liiiiten sexton-årig sofie och en vanlig fotolektion, kan klockan vart runt halv fem där kanske? mörkt ute.
.
en samhällslektion tror jag bestämt att det är och sedan var jag på lucia.
.
jag saknar lite min kalender, den blev ganska brutalt misshandlad. hela tiden. hela terminen avslutades sen med volleybollturnering. så hilma kul!
.
man kan väl säga att det sammanfattar november och december lite kort. saknar det så mycket när jag väl tänker efter. saknar mina klasskompisar jag hängde runt med hela tiden. och duveholm. åh. fast jag har det så bra i min nya klass så det gör faktiskt inte så mycket. det tråkigaste är väl att glida ifrån folk man jämt va med. but that's life i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0