kom och värm dig vid glöden, från vårt rykande hem.

ibland skulle jag vilja ha såhär kort hår. skulle vara skönt.

denna helg känns det som om jag inte vart hemma en sekund. dock har jag sovit i tolv timmar per dygn och varit borta hela kvällarna. så kan det gå. var skapligt trött idag, så jag hängde med pappa på fotboll i backa. vfc förlorade med 3 fucking 1 mot äckliga eskilstuna. dock var det en perfekt sysselsättning en dag som denna. sol var det också.

imorgon är skolan igång igen. jag förstår inte hur jag kan ha så mycket ångest när det gäller det. aldrig tyckt illa om skolan. tycker inteinteinteinte om linden. vi får hoppas det blir bättre med tanke på att jag har endel braiga klasskompisar. 

och nu, mina vänner, nu är sommaren verkligen slut på riktigt. hej, höst.
/s

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte så kort hår.. Du har ett fantastiskt hår!!

2011-08-29 @ 07:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0