katrineholmsveckan.

om det är nån gång på sommarlovet som jag har tid så är det faktiskt idag.
jag har gått och blivit sjuk, dragit på en förskylning som gjort mig täppt i halva ansiktet.
(ni vet täppheten stryper syre via näsan eller något. riktigt härligt.)
så jag har legat hemma hela dagen och kollat på smallville, och nu har jag hamnat framför sagan om ringen.
typ döda mig.

i samma sväng som jag slutade jobba slutade också katrineholmsveckan. det har dock varit en bra vecka trots det dåliga vädret! så på en vecka har jag hunnit med en del. blandannat team gabriel i öltältet, sleepover hos lydia, klassfest (som var riktigt kul förresten, härligt att träffa alla igen!) kajrocken, jobbat, kollat på kk-joggen, övningskört och massa mer. kan lugnt säga att jag varit hemma på tok för lite den senaste tiden. inte konstigt att jag är sjuk. 
men nu tänker jag inte tråka ut er mer, utan jag får väl kolla vidare på denna tråkiga film med uuuuuuuuursnygga orlando (<3) som springer runt och ser söt ut, så får väl ni min histora i bilder. 
/s

hela denna rensade jag och sanne på en vecka, lite drygt. duktiga är vi!


piknik.


två töntar med augtograf av okända.


swingfly.


haha, titta vad jag hittade på mitt jobb! var ju tvungen att ta kort liksom.


tisdag, dagen det regnade som mest och vart lite översvämning i större delar av min stad.
de som bestämmer tyckte det var en bra idé att döpa den till vattnets dag.
(okej, faktiskt var det min pappas jobb som sponsrade dagen, vilket har nått med vatten att göra. men ändå.)


och förresten, fyfan vad denna film suger. förlåt alla SOR-fans, men ni har ingen vidare smak. no hard feelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0