satan i gatan.

fan vilken skön dag! onsdagar brukar vara jättejobbiga men denna var soft som fan.
på datakunskapen ska vi börja med en tidning, där jag ska skriva om kommande filmer och veckans saker.
(bland annat veckans youtube-klipp och facebook grupp. säg till om ni vet nån bra!)
på historian fick vi tillbaka läxförhöret på 1930-talet. 65p, vilket betyder MVG!
fick kommentaren av min lärare att om jag anstränger mig så kanske jag får MVG i slutbetyget.
skulle ju inte sitta fel då jag trodde jag hade G.
sen hade vi sam, och ett hål på svenskan så jag och Blueyee drog ner på stan, hade lite allmänt kul liksom. 

nu sitter jag och väntar på mat, kanske ska försöka plugga lite, kan behövas.
dessutom är det ju bara 6 veckor kvar till sommarlov!
och förresten, Veronica Maggio's nya; awesome.
/s

man ser typ inte, men vi har faktiskt stjärnor på vårt plakat. hihi.

viktigt att ni vet att jag är den bruna handen med hjärtat på.

söta va?

Kommentarer
Postat av: rebecca

då har du ju ett perfekt tillfälle att skriva om Kentklipp eller Kentgrupper! :D

2011-04-27 @ 18:51:28
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; åh, mina kompisar hatar Kent typ. fast på SO:n fick jag ändå igenom att vår stad fick heta Isola istället för kenttuna som jag ville. fast fick en förort som hette Kenttuna och flygplatsen hette 747! :D och zoo:et hette Izoola. Så brukar få igenom min vilja ibland ;) och jag kallade stadens centrum för Kentrum!! :D

2011-04-27 @ 19:50:07
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; hihihi jo mina vänner blir rätt trötta på mig och börjar säga att Jocke sjunger konstigt och att man inte hör osv vad han sjunger. Sen tycker dom jag är dum i huvudet för flera i min klass finner nöje i att fråga om jag skulle vilja ha någon av kentarnas spott i mitt ansikte, vilket jag konstigt nog skulle vilja. ehhee ja dum i huvudet kanske.

2011-04-27 @ 21:00:59
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0