saker ni inte visste.

- jag klipper min lugg själv, för det mesta. förutom den gången då jag råka, ja råka, klippa mig själv.
det var ganska misslyckat faktiskt. haha. såhär såg det ut iallafall. december last year.

- jag är egentligen ganska smart. men jag har fått nån sorts stämpel att vara puckad, typ. vilket faktiskt kan vara skönt då jag slipper tänka hela tiden och framstå som nått snille. dock är mina tabbar inte så fake som jag ibland önskar, haha. jag bjussar helt enkelt.

- jag föredrar att kolla på action, sci fiction, bilfimer och flygplan och allt som hör till än att kolla på romantiska en och en halvtimmes filmer där storyn och budskapet alltid är samma och allt har ett lyckligt slut. jag är lite nörd-skadad för livet och till favoriterna hör bland annat star wars, transformers, I am legend och såklart top gun. (ja, jag vet att den är ganska tönt men den är awesome.)


- jag har ett tix att jag alltid måste slå på klockan, väggen och mobilen när klockan visar tex. 11.11, 23.23 osv. ah och 13.37 dårå. helt störd. 13.37 är viktigast.
jag har också försökt träna bort att inte gå på brunnar, och varje gång jag går på en dör jag lite.

- jag kan inte göra två saker samtidigt, sjunger eller dansar den mesta delen av mitt vakna liv, tänker alltid att jag dansar. jag tänker högt, eller på engelska. pratar med mig själv när jag är hemma själv. jag kan inte kolla folk i ögonen utan att få panik. jag säger soft waaaay to many times in one day.

- jag kan äta i pricip hur mycket som helst, och älskar att göra det också. jag är konstant hungrig, men är ganska kräsen av mig. dock har det blivit bättre. all mat är bra mat.



Kommentarer
Postat av: järnspöken

haha jag måste hålla med om en del punkter på listan:

1. romantiska filmer kan dö

2. visar klockan lika som 11.11 osv slår jag 3 ggr på något. ser jag en gul bil slår jag också. dock borde leken döpas om till rosa bil då gula bilar inte är ovanliga nu. ser minst 10 varje dag. :((

3. jag kan inte heller göra två saker samtidigt, och jag har ingen kordination. Ska man typ göra något med armen & något annat med foten blir jag helt förvirrad och står antagligen helt stilla eller gör tvärtom. och jag brukar prata med mig själv när jag är ensam hemma jag också xD

4. Jag är också ett hungerbarn som aldrig blir mätt! Det kan ha gått 10 min sen jag åt middag och åt massor så känner jag mig ändå hungrig fast jag var spymätt nyss, haha. :P

fin biiiiiiiiiiiiiild :D

2011-04-01 @ 22:29:53
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: järnspöken

sv; ihihi :D

haha ja, däremot är jag ganska rädd för att ha dessa ovanor också eftersom det kan bli sjukligt. mest rädd är jag för att få smutsvanor, typ ingen vågar ta översta tallriken i matsalen, men jag tvingar mig och ta den oftast för är rädd att få tvång eftersom min mamma har renlighetstvång, fast hon fick det inte för att hon gjort sådant i min ålder men jag känner ändå en liten rädsla, haha :P



Gillar du komedier? Då måste du se Smala Sussie. Remember me är faktiskt bra, fast det är en liten kärleksfilm så är den ändå inte det. This is England, en annan film. Försöker komma på fler, hm.....det är svårt hhaa. Har du några tips? :D

2011-04-01 @ 23:29:12
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: järnspöken

sv; haha egentligen, varför tar man inte översta tallriken? :P

Remember me är den enda kärleksfilm jag gillar. The green mile är också bra, ingen kärleksfilm. Men Top gun såg jag i skolan, tyckte mest den var fånig för att dom trodde dom var tuffa, hehe! :P I rymden finns inga känslor är lite smågullig. Die hard ska jga komma ihåg. Och ja det är svårt att komma på filmer :o

2011-04-02 @ 00:10:42
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0