all the drugs in the world won't take me to your promise land.

vill bara börja med; vafaaan höll hammarby på med igår? jag hade spelat bättre själv fan, speciellt i första halvlek.
menmen, det var en bra match iallafall. 

idag har jag sovmorgon till kvart över tolv. såklart ska jag vakna kvart i åtta. så jag gjorde det bästa av det hela och slog på lite star wars. det kallar jag en bra start på dagen, även fast datan höllt på att åka ut genom fönstret. hihi. så nu ska jag snart åka till skolan för att äta lite frulle, sen två lektioner och sen hem. hoppas att den lilla sol som är håller i sig.
/s

jag har spillt choklad på tröjan och har ett sprucket blodkärl i ögat. fint va?

Kommentarer
Postat av: Nakne Kocken

dålig bortförklaring, ja tror du har haft choklad i ögat också ;)

2011-04-12 @ 17:45:12
URL: http://liteservicenaken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0