satsar sverige på att marknadsföra sig som ett fotbollsland flyttar jag härifrån

jag har tänkt på en sak.
(som alltid)
tänk er scenariot att du möter en fotbollsspelare och frågar vart han spelar,
 
han - jag spelar i engelska (spanska, italienska, tyska, brasilianska and so on) landslaget.
du - wöööööööööööööh fan så coolt!!!! får jag ta en bild kanske? ska vi hänga hela dagen? I LÖÖÖÖVE YOU
 
tänk er då att han istället svarar att han spelar i svenska landslaget. 
är det bara jag som skulle svara typ såhär samtidigt som man nickar lite awks då, eller?
 
jag - jaaaahaa
.......
......... 
........
.......
var du med när vi tog brons för snart 20 år sen i USA? nähä, inte det inte? okeeeeij.....
 
det kan vara kul att vara svensk ibland,
men när det kommer till fotboll kan ni väl bara ta mig härifrån okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0