snart gör jag en fotbollskategori på bloggen

vi har ett dilemma mina vänner.
ett stort ett.
fotbolls-EM, sverige möter england.
fredag 20.45, alla vet?
bra.
MEN, det är min skolavslutningsfredag!

som ni kanske inte vet firar jag skolavslutning två gånger,
fredag och lördag nästa helg.
ingen dag är riktigt färdigplanerad än dessutom.
BRA JOBBAT.
anywaaaay,
EM-bossarna tyckte det var fint att förstöra min fredag då
med fotbollen jag till 99% säkert kommer att missa.

som om inte det var nog.
firande nummer två, på lördagen
kommer krocka med hammarbymatchen.
ÅH THA SWEET LIFE OF FAIRNESS.

varför blev jag en fotbollstönt?
jag kunde väl intresserat mig för typ fågelskådning eller liknande?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA FÅGELSKÅDNING HAHAHA! XD

2012-06-07 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0