man kan tro jag gillar kent

idag har jag varit i eskilstuna. igen.
jag är där väldigt mycket känner jag.
just idag hade jag dock en bra anledning.
kentbutken har bara öppet en månad till, och då är det tillfälle att besöka den.
så ja, här kommer ett såntdär lame inlägg om hur jag blev fast i en butik.

därinne fanns det en massa saker.
jag köpte en tröja. EN, WTF?
jag fick sån panik och ville ha allt att jag inte kunde kontrollera migsjälv riktigt.
så det fick bara bli en tröja.
numera är jag en stolt ägare av en turné 19- tshirt.
egentligen hade jag planerat att köpa röd också, 
men det hann jag inte.
och en till tshirt.
paniksmsa mamma och hon lovade att ta med mig dit snart igen.
 
sen vart jag lite cranky och deprimerad, 
så troligtvis sabbade jag allas dag.
(förlåt vänner <3)
 

Kommentarer
Postat av: emma

vi gillar dig oavsett humör. det är därför vi är bäst! puss <3

2012-07-31 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0