blueyeyeyeee

42 frågor om en bästa vän

1. Vad heter hon? blueyee
2. Hur gammal är hon? 18 år
3. När träffades ni sist? igår
4. Vad har hon för hårfärg? svart
5. Brukar hon färga håret? nope.
6. Vilka färger har hon haft: svart. och mörkbrunt i solen haha.
7. Vad har hon för parfym? hon har fan typ åtta parfymer. hur ska jag kunna veta?
8. Är hon galen? njaa, som jag typ haha.
9. Vad är erat bästa minne? haha jag har en känsla av att det är sånt man inte ska skriva för alla att läsa.
10. Har ni många minnen ihop? ohjaaaa.
11. Vart bor hon? lite för långt bort.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nää inte än.
13. Är du avundsjuk på henne? haha jorrå, ibland. 
14. Vad heter hennes syskon? win kin.

15. När träffades ni första gången? tyyyyp.... 05, 06?

16. Hur träffades ni? gymnastiken
17. Vad går hon i för sporter? inga, men hon tränar sina barn i gymnastik.
18. Vad kan hon göra på helgerna? typ, sitta vad datan, va med sina kompisar och sånt. 
19. Vad kan hon göra efter skolan? träna barn, plugga, sitta vid datan. 
21. Har ni kramats ? yes man.
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? hahha näää, we dont need to.
23. Har hon fräknar? nej, haha.
24. Har ni kollat på film någon gång? eh ja.
25. Har ni bråkat någon gång? lite kanske. inget allvarligt.
26. Har ni sovit i samma säng? jaa.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha typ. 
28. Har du sett henne gråta? HAHA. ja.
29. Vad gjorde du då? grät själv. höhö. ohmy.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? jorrå. det har väl hänt.
31. Har hon sett dig gråta? haha ja.
32. Vad ska ni göra i sommar? cykla runt, sola i luvsjön, nä men venne. det vi alltid gör? yeah man.
33. Har hon svikit dig någon gång? nää.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? haha ja.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag vet inte. hon får inte dö.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? jarrå.
37. Älskar du henne? jaa.
38. Vad är det bästa med henne? typ allt, haha. vi kompletterar varandra och hon löser mina problem, HAHA. nämen, hon liksom förstår mig på ett speciellt sätt och hon liksom bara är bäst. 
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? jag kommer fan inte på nått. haha. 
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? eh neeeeej, hon skulle inte ge min nåra så!!!! haha. 
41. Hur ser hennes klädstil ut? typ gullig, ganska mycket basicfärger och söt haha.
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? tog det här från henne. haha.

.
HAHAHA. jag var tvungen, så jävlaaaa snygg!

Kommentarer
Postat av: blueyeyeyeee

ohmygod på bilderna...hahaha speciellt den snea bilden på tågstationen......<3

2012-01-22 @ 14:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0