ni borde va avundsjuka på mig, fuckers

idag är en såndär dag då jag har så mycket att säga, ojoj. viktiga saker också,
inge rabbla-så-många-ord-jag-kan-inlägg som igår, nej.
 
- för det första; GRATTIS MIN LILLA MAMI ♥
- sen, vädret. vad i helvete?!??!? tog mig tjugo minuter att åka bil till skolan idag. 
det är så sjukt mycket snö som kommer ner hela tiden att vägarna är ganska oplogade.
helt jävla sick.
- att bero på sick. jag är ju sjuk. idag har jag dock bokat in mig på flexpass imorgon. sjuk vaddå? kör ba?
jag och mi prima lina ska bli viga ÅHJO. 
- vi vill också söka till kulturama högskola. en termin kostar 37 000 kr...... 
dock ligger den i hammarby sjöstad så det är väl ganska okej ändå antar jag, jag tycker så mycket om söder. (nähä?)
- jag längtar till forbollsäsongen.
- mitt schema resterande dagar i veckan är hjärta i massor
- dansavslutning dock idag, ledsen min på det.
- trots detta är jag sådär irriterande glad och lycklig idag. jag har varit minimalt dryg idah, så konstigt?
- ÅH VAD JAG VILL ÅKA TILL USA NUNUNU
 
puss cpn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0