time to come clean

fan, nu är jag ju där igen.
jag lär mig aldrig att sekunden jag uttalar mig publikt om en tanke,
ja då börjar min hjärna undermedvetet göra planer om skiten.
så jorrå, brunnet eller blondin?
jag har tagit mig friheten att skriva en lista.
varför jag borde vara blond. 
även då 99% av mig vill färga.
 
- jag kommer ångra mig om x antal veckor
- det sliter på håret mitt
- och kommer slitas mycket mer när jag blonderar det igen
- jag hade betydligt fler anledningar nyss när jag duschade
 
imorgon kväll är jag ensam, 
bli inte förvånade om ni får en brunhårig sofie från och med då.
fan jag hatar att vara ensam på fredagskvällar.

varför har jag bara en färgbild i PB på mig som brunett? 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tacos hos mamma!!

2012-08-31 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0