stockholm.

körde som sagt till stockholm idag. det gick fint och jag har nog fått med det mesta på den tiden jag körde. älgar på vägen, omkörning, motortväg och hela tjohejsan. riktigt kul var det! känner mig mycket tryggare när jag kör än när pappa kör, ehe.
när vi kom upp åkte vi först till ikea, handlade nödvändigheter och fikade. ikea i kungens kurva är helt insane stort och ganska så sjukt. det tog med andra ord ett tag för oss att hitta ut. när vi väl var ute igen tog det en sådär timme att hitta till tyresö. vana stockholmsåkare vi snackar om här.
kom hem för typ en timme sen, helt slut och trött. känns som om jag haft trettio småbarn runt mig hela dagen. blir så när hela släkten träffas, vettni. tänkte skriva att det ändå är ganska kul, för det händer inte så ofta. men jag kom på att det är ofta jag träffar mina små iallafall. sedan tänkte jag skriva att det kommer ta ett ta nu innan jag åker upp till dom igen. men det är fan bara tre veckor kvar tills jag ska dit igen. känns....bra. jag är för mycket i stockholm. tur att jag gillar det ändå.
ni kan få lite bilder av dom ytterst få jag tog.
/s
.
vi firade den här lillkillen, tre år redan!
.
en del av min släkt var där.
.
blandannat mina två kameraogillande kusiner. det är dom två, jag och en miljon småbarn som utgör kusinerna på pappas sida. härligast.
.
lätt att jag ska ha liknande tårta på min artonårs-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0