your love is like a shadow on me all of the time.

jag känner inte längre för att blogga. jag har mycket att göra i skolan, det är mörkt ute, jag håller på att ta körkort och samtidigt försöka leva lite. så (förlåt emma) jag tänker inte blogga mer än när jag känner för det. (och nej emma, inte ens om du tycker det är tråkigt utan min blogg. vet att du älskar den.)
however, när jag ändå håller på kan ni få se en av de bästa videosarna som ligger uppe på youtube. detta är fan på top tio av allt jag sett och hört. njut.
och eh, ja. spola lite kanske. en, en och en halv minut sådär kanske.
.

Kommentarer
Postat av: emma

tänk om jag inte kan LEVA utan den då?

2011-11-17 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0