tankar för dagen.

nu har jag läst i princip alla bloggar i katrineholm, och tänkte- fan varför har man en blogg om man aldrig uppdaterar?
sen kom jag att tänka på att jag faktiskt inte uppdaterat heller. ehe. bra tjej här va!
och för typ tre sekunder sen tänkte jag- nej, jag vill inte blogga då mitt fina inlägg bildgrejs på niall skulle hoppa ner.
min lösning på allt detta är att jag drar ihop ett helt ranom, omsammanhängande inlägg om ingenting. och med det en muy gullig bild på the blondie.
så blir det. eller what the hell, tankar i punktform it is.
- ching chong på kinesiska är purjolök, och allt jag kan tänka på är hur det stavas. major buzzkill.
- idag gick jag upp när det började bli mörkt, tror jag vänt lite på mitt dygn. inte bra, inte bra.
- ikväll ska jag äta pizza med mina vänner, det har jag inte gjort på länge.
- vi börjar bli gamla, vi cyklade hem två inatt och jag höllt på att stupa. jag kommer ihåg dom gamla goda tiderna då man satt uppe till fem och ändå kunde vakna pigg innan tolv dagen efter.
- jag vill se avicii i globen 3/3, eftersom jag är 18 då kan detta vara möjligt. I hope.
- mitt one direction-fan i mig börjar bli för stort. om detta är positivt kan disskuteras.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0