snabbvisit på duveholm.

idag har vi varit på duveholm, fick fett med frågor från folk vad vi gjorde det. känns som om vi är välkomna, ohja.
men som de forna samelever vi är så tänkte vi- äh, I don't give a shit.
(iallafall gjorde jag det, ser det ut som om jag kan läsa vad emma och blueyee tänkte kanske? nej, just.)
vi satte oss i ett grupprum och chillade järnet, typ.
.
sen drog vi även ner till kafeterian för att köpa lite godis. fyhelevete vad jag har saknat att kunna göra så.
gissa vad jag tog??????? yes man, kexchoklad of course.
ni ser även hur brave jag var idag och tog tjocktröja. det här med att trottsa bloggen går riktigt bra.
.
mycket ganska bra dag idag faktiskt. lite trött på my ordinary life bara, det är så enformigt och det ser inte ut att bli någon större förändring i denna håla heller. snart ska jag fan ta saker i egna händer, ska bara komma på lite vad också. kan vara bra. alla har vi våra drömmar, så något ska det nog bli av denna tjej! never say never.
och jag vill tatuera mig. (MAMMA!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst tatuerar du in "mamma" så ok!! ;)

2011-11-15 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0