having a good time?

-jag tänker för det mesta på engelska, och det är sällan jag tänker med min egen röst.
-mina datorer och min mobil är typ det bästa jag har. #loner #nolifer
-jag twittrar faktiskt. vilket typ ingen vet. dock gör ni ju det nu....
-jag brukar aldrig må dåligt som vanligt folk. när jag inte är glad så är jag bara. och jag gråter alltid ensam.
-det är pinsamt att ta egobilder när andra ser på. eller när andra kollar på mina egobilder.
-det finns ingen som sjunger värre än mig, ändå sitter jag på offentliga platser och sjunger som en dåre. bara för att jag älskar det.
-en sak jag måste göra innan jag dör är att bli känd, eller iallafall prova på det.
-jag får ångest när jag inte gör något, känns som om jag kastar bort mitt liv.
-min mardröm är att bli vuxen.
-men det finns inget bättre än att bli 18 just nu.
-det finns någon slags oskriven regel att jag alltid lyckas få en crush på blondlockhåriga killar. brunetter är inte lika söta.
-säger jag som är brunett.
-att räkna matte är kul, så länge det är på vg-nivå.
-alla tror jag är bättre på saker än vad jag är, då jag har en förmåga att alltid få folk att tro högre än mig än dom egentligen borde.
-det är inte så bra.
-jag har nog sveriges bästa självförtroende men den sämsta självkänslan, eller om det är tvärtom.
-jag är verkligen inte bra på svenska. är nog faktiskt bättre på engelska.
-jag hatar stora bokstäver i början på en mening och i namn.
.

Kommentarer
Postat av: lollo

fin blogg, Sofie! :)

2011-11-15 @ 19:04:24
URL: http://lzetterberg.blogg.se/
Postat av: lollo

sv: visste inte att du hade blogg heller haha. ;)

2011-11-15 @ 19:17:15
URL: http://lzetterberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

vad fin bild, vad fin header och vilket kul inlägg :)

2011-11-15 @ 21:18:35
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0