summertime, if you listen close you hear my teardrops fall. my dream is yours.

jag vakna 13.36 idag, fatta detta:
1. om det inte hade varit så att vi dragit fram klockan en timme, länge jag hade sovit då.
2. om jag vaknat en minut senare.
3. om jag inte kollat på smset, som väckte mig, direkt. ja, då hade jag ju nästan vaknat på 13.37

så den här morgonen börja ganska irriterande, dessutom drömde jag att vi satt i skolan och det började brinna. aaaanyway, jag sitter och äter godis vilket jag inte bör göra då jag ska möta lydia om en halvtimme eller nått och dra till gymmet. jag har ingen lust alls eftersom jag har ont i varenda kroppsdel. fyhelvete.
/s

hello summer.

Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Uff!!

2011-03-29 @ 20:07:54
URL: http://kentarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0