liseberg.

igår var epic! vädret var asbra och köerna korta. vi åkte allt som var värt att åka. bäst av allt; vi åkte atmosfear.
även fast den var grym och det är nått man måste åka om man heter sofie så är favoriten fortfarande släggis. den åkte jag, mycket. att bara åka med och göra the eagle a la JD. okej, nästan.

idag åkte jag hem till pappa och solade, 27 grader ute var det. som i grekland. (har också fått reda på att flygen strejkar i aten, hoppas det inte sprider sig.) och just nu är det 31 grader ute, fyfan, det är skönt! lite brun har jag blivit också. soft.
/s



vi fick vänta i typ tusen år innan det öppnade. okej, en timme.

såhär nervösa var vi innan atmosfear, kunde inte riktigt hålla kameran still.

för en karusellrädd tjej, och jag som är höjdrädd tycker jag vi var duktiga!


nöjda tjejer efteråt.


från parisehjulet, tråkigaste jag åkt ever typ.


flumeride!

blöt cheeeeeeeeey.


och här kommer det bästa.
helt casual var vi påväg till spårvagnen och jag får syn på detta. gissa om jag börja skrika, haha.

Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Så! jag har laddat upp bilder från utställningen nu :)

I det förra inlägget skrev jag någonting om utställningen om du inte läst det ^^

2011-06-28 @ 21:44:40
URL: http://kentarna.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 @ 14:43:06
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: julia

Förståeligt, vem skulle inte ha skrikit? Haha ;)

2011-07-03 @ 16:54:43
URL: http://yourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0