det är så logiskt, alla fattar utom du.

usch vilken jobbig dag. kunde inte somna inatt, så sov bara 3-4 timmar. härligt.
hölt på att försova mig. gick till skolan, halvvägs fick jag feberkänsla. idrott, sam, engelska.
lunchen var den enda som var värt. matte, har börjat på matte B! wowoowo. jag hatar det.
vi blev sådär lagom flummiga, hade svenska. när alla andra sluta för dagen bestämde jag mig för att åka hem istället för att ha foto. sjuk ju. så nu sitter jag här med tårta, bullar och kakor. det är bäst att må lite dåligt ibland.

jag- ah men david, du är ju lite trög.
david- jaaa! ....eller, nej... 
lite småkul, vi asgarva åt det i nåra minuter. nu har jag iallafall fått lite payback!

tänkte att ni skulle få se hur god tårta jag har. men jag hann äta upp den innan jag tog ett kort.
istället kan ni ju få tro att det ser ut såhär utanför mitt hus. 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)

2011-02-28 @ 16:29:24
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: joel

Hejsan

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-03-01 @ 02:23:48
URL: http://mjukvara.se
Postat av: Sannie

När du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 @ 11:01:59
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0