vi låstas på riktigt från hjärtat och drömmen. dododooodo.

vaaaarför kan jag aldrig någonsin lägga mig tidigt för en enda jävla kväll så jag slipper vara trött som ett får nästa dag??!?!?
jag förstår inte det svåra. jag ska iallafall börja fixa iordning allt nu, sen ska jag sova.
imorgon ska vi börja med idrott på duve (åhåå, kärt återseende på g!) sen är det två otroligt långa lektioner,
slutar runt 14.00.
på torsdag är det the dag. macdatorerna intar ekonomiprogrammet!
så vi har en krus på tre timmar, slutar efter den och då drar vi ner till stan och firar med pizza, haha!
ah, sen är det ju fredag. puss på det liksom.

och vet ni?? det var god mat för första gången i skolan idag, LINDEN LEVEREAR. äntligen säger jag bara. 
to be continued imorgon om det var en one time thing eller om detta kommer hålla i sig liksom. 

tänkte lägga ut en bild från skolan, men den försvann.
istället får ni se min snyggisnyggsnygga parkering för nån vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0