en himmelsk drog.

åh, vad jag vill vara ledig just nu och bara vara ute hela kvällarna.
det är så fint väder och skönt ute. känns fel att sitta inne.
fast jag ska väl inte klaga då jag är ute hela dagarna på mitt jobb, med sköna kollegor (haha, fan vad vuxet dååå) och visst fan har vi kul.
jag kunde absolut ha det värre.

idag slutade vi faktiskt tolv, så jag drog ner med blueyee och lydia till djulö, så skönt så det finns inte. jag åkte hem efter ett stopp vid 4H, (som ett minizoo med hästar och kaniner...typ. för er som inte vet), och sen drog jag djulö allé med min hund, bada fick hon göra också och fan vad det gick alltså! upp och ner i vattnet som en jävla studsboll, haha.
nu ska jag snart fixa till imorgon och sen lägga mig i sängen, SADFACE, upp tidigt imorgon. igen. 




ph; allt från imorse, till djulö och mitt fönster/

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv1; jaaa, lite så.

sv2; åh ahha hört talas om rätt många som tänker på engelska faktiskt :o

haha ja det brukar jag också göra!!! hihi!

2011-08-02 @ 22:53:19
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0