photobooth runt

jag vet inte varför jag gör det här

här är standarden, den alla (jag) använder innan man (jag) kommer på att det finns svartvitt.


min standardpose. den är hemsk, i know.


den här använde stans alla 94or som proffebildmaterial år 2010-2011.
fast på dom själv, inte på mig.


sen kom alla killar på att i den här slapp man visa ansiktet.....


.... medan tjejerna insåg att man ser brun ut i den här.


modebloggarnas favorit. watch bah


dagens outfit jao dirr från affären!


(det här är vad man (jag. igen) använder den till)


snabbvisit till paris. modets stad=modell=sassy pose=voila! 


och sen en tripp till månen. american up!


här har jag två texter, båda är lika roliga så jag skriver ut båda. okidoki.
ONE: såhär skulle jag och min tvilling se ut om jag hade nån.
TWO: det här är typ den mest serösa bild jag kan ta.
jag skäms.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0