öppet brev till alla PUCKON

jag måste få ut det här nu,
går sönder lite varje gång jag ser den där reklmen om tvål som inte har en pump.
ni vet, den som känner om handen är under tvålhålet?
 
detta är ju för att minska bakerier när man ska tvätta händerna.
eh men hallå
VAFAN GÖR NI MED TVÅLPUMPEN DÅ? SLICKAR PÅ DEN? 
GNIDER PÅ DEN EFTER ATT NI TVÄTTAT HÄNDERNA?
eller är tvålen kanske så dålig att den inte tar bort bakerier?
vilken jävla nöt har tänkt ihop det här?!??!
 
kan någon själ därute ge mig svaret på detta? 
är det bara jag som inte gnuggar sönder hela mig på tvålpumpen
efter att jag tvättat klart händerna eller?
 
MVH
concerned girl som egentligen är swedish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0