intressanta livet that is sofie

vill ni veta varför man inte ska ha en kolsyrad läskedryck i en vattenflaska?
ofcourse ni vill det.
när man öppnar korksaken med munnen, ni förstår, 
kan man ju tro att det inte ska hända något,
mer än att man kan vända på flaskan och dricka.
MEN så är ju inte fallet.
istället kommer feta kolsyrepusten rakt ner i halsen
och gör det omöljigt att andas på några sekunder.
 
åkej, nu ska jag ta min pocket full of sunshine och flytta till regnbågen
för det är allt så bra och ingen story är för knäpp.
dessutom duger alltid webcambilder där. 
ÅH THANK GOD
 
(allmän fråga till mina vänner;
hur orkar ni med mig vissa stunder?)
tack för svar, pöööss
 
/crazy chick med aguabottle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0