inlägg om livets glada dagar

idag är jag sådär äckligt lyckig på livet.
allting har väl mer eller mindre gått fett nice för mig just denna dagen.
för att börja med har jag glidit runt i mina supersnygga och svinsköna leggings.
observera jag gliiiiiiiiiider (så jävla snygg pose till höger, modell?)
 
sedan sa min religionslärare massa positivt om min inlämning.
hon hittade då inget att klaga på, jag hade strukturerad och väl genomtänkt text.
ja hon önskade då också att jag tillochmed var hennes svenskaelev.
ack så stolt jag var över mig själv då!
 
sedan tog nya förarN em mig på ett åk runt stan och förbi posten för att hämta ut hennes rosa plastbricka. 
där var jag lite mer stolt då också!
 
efter det har dagen bara rullat på. nörd som jag är har jag skrivit så in i helvetes mycket på min nya uppgift,
i religion såklart. 
jag ska då kirra ett mvg där med.
 
nu har jag nyss duschat, om ni ville veta. dusskuterar livet med blueyee lite snabbt.
hinnut med att tagga studenten och allt efter det också! aaaaaall by myself.
ska nog fan göra lite oboy för jag är så jävla grym idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0