why spiders, why couldnt it be follow the butterflies?

Namn: Eva Sofie Cristina Zetterberg
Ålder: 18 år och 9 månader
Längd: 168,5 centifuckingmeter
Sko-storlek: 38, 37,5 på klackskor..........
Bor: hos mamma och pappa i sveriges tråkigaste stad. (you know its true)
Gör just nu: sträcklyssnar på believe-albumet
 
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: jag är cool, otroligt rolig och jag kan göra mina näsborrar sjukt stora.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: jag sjunger förjävligt, drömmer förmycket och kan verkligen inte ha fel. 
Vad är du rädd för: höjder, spindlar, att flytta från katrineholm, AIK:are, att mamma inte kommer hem från thailandet.

Det roligaste jobbet du haft/har: sörmland vatten 
Har du körkort och egen bil: eget körkort. pappas (min) bil.
När grät du senast: jag böla nästan imorse runt 9:01 sådär.
Vem åkte du bil med sist: blueyee och neda
Vem åt du mat med sist: lillebror och mamma
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: frisör, konditor, djurskötare, sångerska (HAHA)
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: folk jag tycker om, att dansa, när människor säger jag är snygg, one direction och kent. och det faktum att jag ska på hammarby om två veckor!
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: FLYTTEN TILL LINDEN. fyfan alltså. 
Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken? naaaae, kameliontfärg?

Har du varit utomlands någon gång, vart: tyskland x2/3, grekland, italien, frankrike, andorra, spanien x3, england, norge x2, österrike, schweiz och danmark ett antal gånger. 
Vilken plats var finast: frankrike kanske? london eller trysil. eller nej lindos på rhodos! tror jag.

Största stad/städer du varit i: london? 

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej aldrig
Rökt: neee
Snusat: nej. (duktig flicka här)
Druckit: yes sir
Har du piercing eller tatuering: en tatuering, ett hål i örat, ett igenväxt i andra örat.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: som rupert grint, tack. eller ha blondt, lockigt hår. 

Storstad eller landet: eh storstad!
Hamburgare eller pizza: pizza, tror jag.
McDonalds eller MAX: maaaaax. när jag var liten ville jag döpa mitt barn till max haha. 
Vin eller Öl: fanta exotic och allt alkolholfritt shit <3
Charter- eller skidsemester: charter woooo
Sverige eller Utlandet: utomlands
Hockey eller fotboll: FOTBOLL BIG TIME
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: blondiner all the waaaay
Sommar eller vinter: alltså vilken fråga? SOMMAR
Vår eller höst: vår
bil eller buss: bil


Kommentarer
Postat av: rebecca

gaah du är underbar!

2012-10-16 @ 17:33:07
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0