tillsammans är vi oslagbara dooodoodu flickorna har blommor i sitt hår

ibland så önskar jag så mycket att jag minns VM i USA -94.
(ja, MINNS, jag var vid livet i allra högsta grad den sommaren, tidigt barn här!!!!!)
sverige var bra på fotboll, alla snackar fortfarande om det oooooch
DEN BÄSTA FOTBOLLS-VMs-LÅTEN OF ALL TIMES SPELADES 24/7 DÅ.
ni vet alla vilken låt jag pratar om hoppas jag?
tha one and only när vi gräver guld i USA, of course. 
haha alltså seriöst, jag älskar den. 
 
visste ni förresten att jag som liten verkligen hatade fotboll? 
sen skiljdes mina föräldrar, jag bodde hos pappa en jävla massa 
och fick hans beroende på köpet. 
ändå hejar vi inte på samma lag i någon liga alls. what a klysha.
(jag vet inte ens vad klysha betyder eller hur det stavas dock)
åh vilken intressant mellantext, nu kollar vi på bilder på kamerakåta mini-sofie istället.
 
i love my mum, men ibland vet jag inte hur hon tänkte med klädvalet på mig?
jorrå, jag är nästan 100% säker att mamma klätt mig här,
hade det vart pappa hade jag haft sverigekostym-ish.
det här var ju trots allt VM-tiderna, sommaren -94!


redo för fotboll framför teven, kan jag tro! 


kolla fan vad jag hejar på sverige nu ju! eller stig helmer?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0