everybody knows, YEAH everybody knows where were going

så var vi där igen.
på nått sätt hamnade jag i fotbollskläderna än en gång.
för mig som var kass på fotboll i somras blev jag inte så förvånad över min insats ikväll.
jag är fortfarande kass. 
men jag antar att jag kunde spenderat min kväll på värre sätt, gjorde iallafall ett mål!
 
det värsta med det här är då att jag nu sitter här,
med blött hår och kan inte lägga mig förens det torkat.
och nej, jag äger ingen hårfön här hemma hos pappa. 
tur att jag hittat tillbaka till min kärlek; one REPUBLIC.
(ni trodde jag skulle säga direction där men där trodde ni fel MWHAOHA)
 
tycker ni om mina röda fina kinder?
det gör jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0