Utkast: Maj 2, 2012

- jag önskar jag hade modet att videoblogga, det verkar så kul.
- det finns seriösa veligheter vare sig jag ska byta standardpose eller inte.
- det kallas ju standardpose av en anledning liksom.
- jag har fått ett nytt hopp om katrineholm, det är inte så pjåkigt iallafall.
- jag vill så otroligt gärna leva på 90-talet. och att minnas det.
- typ fotbolls-VM i USA, snön på sommaren. allt det där man hört om.
- (allt det där året -94. bra år!)
- jag är verkligen kass på att backa med bilen.
- det här inlägget har legat i utkast över en månad (maj, 2)
- jag vet inte varför jag är inne när det är sol ute.
- jag som tjatat ihjäl allt, för att det är inte är sommar.
- NU ÄR DEN HÄÄR (<3)
 
this chey mår fätt med fetabra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0