färger på natten

att vakna halv ett på en söndag är aldrig ett klokt val.
men när man somnar tre är sånt lätt hänt.
spelar man dessutom singstar i tre timmar är det ännu lättare hänt.
yes, jag och det älskade spelet återförenades igår hemma hos Jenny.
åh det var så kul.

vi kollade på jag saknar dig också.
shit my god vad jag grät.
inombords mest dock.
jag är så hemsk när jag gråter, fyfan
åkte bil hem också, perfekt det där
tror inte jag ens körde så försiktigt på min uppkörning som jag gjorde då.

jag måste packa mina saker nu och flytta hem till trädgårdsgatan.
gå måste jag göra också.
pappa hämtade min bil i torsdags även då han har en egen och nu vägrar han hämta mig.
vad är det för jävla stil egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0